Kvällsträff från Bollnäs tisdag 2 juni till underbara fiskeläget Skärså

I strålande sol åkte vi 6 Corvetter från Bollnäs. Det blev dock tvärstopp halvvägs till Växbo. Där höll man på med beläggningsarbete och vägen var enligt vägvakten inte alls Corvette-vänlig. Bara att vända och sedan gick resan utan problem till restaurang Albertina. Under resans gång anslöt ytterligare 5 Corvetter så vi blev 11 som fick parkera utanför restaurangen.

Särskilt trevligt var det att träffa nya medlemmen Peter Sandström för första men inte sista gången.

Mätta och belåtna kunde vi åka hemåt, var och en till sig.

Text & Foto: Curt Norell

Kategorier: Dalarna/Gävleborg

Lämna ett svar