ecklers

Här kan ni ställa frågor som inte är generations- eller årsmodellsbundet.
roberto
Nykomling
Nykomling

ecklers

Inlägg av roberto »

Hej. Tänker beställa lite prylar från ecklers. jag läste att medlemmar i corvetteklubben har 25% rabatt.Gäller det alla varor? i så fall hur gör jag när jag beställer. Räcker det att jag skriver mitt medlemsnr. när jag har beställt.? Tacksam för svar. :)
Användarens profilbild
Jonta
Nykomling
Nykomling
Kontakt:

Ecklers

Inlägg av Jonta »

Jag har beställt flera gånger från Ecklers via internet. Jag brukar skriva i beställningen mitt medlemsnr och följande text :

Membership.
If there are some special prices in this order as member of Club Corvette Sweden number ( ditt medlemsnummer).

Det har fungerat klockrent rabatten brukar vara bra men varierar. Räkna med att när grejerna är hemma så har grundpriset ökat med 100% när tull och moms+frakt är betald. Jag utgår ifrån att du betalar med kort och om du gör det så kommer de att dra för frakten separat utan att du märker det kolla kontot så blir du inte chockad. När din beställning kommer till Sverige (Arlanda) så ringer de och talar om tull och momskostnader som du måste betala innan du får grejerna hemkörda. Hoppas detta besvarade dina frågor.

Lycka till

Mvh

Jonta
Covette Stingray 1975
Matching numbers

http://www.silkywinds.se/Corvette.htm

Simply the best
roberto
Nykomling
Nykomling

ecklers

Inlägg av roberto »

jag tackar för ett bra svar. Mvh.Roberto
Användarens profilbild
jerkee
Rookie
Rookie

Inlägg av jerkee »

Medlemmar i CCS har ett eget kundnummer. Hur man beställer står i CM.

/Jerkee
1970 350/350
Skriv svar