Hejsan, är sugen på att ersätta felkodsdisplayen och manöverpanelen för oljetemp/ metric mm med autometermätare på min C4 89:a. Någon som vet om det är OK att enbart koppla loss dessa enheter från kontakterna utan att något konstigt händer?
Mvh Lars Hjelm, Vargön
Autometer mätare
Autometer mätare
Medlem nummer 2219
Röd Corvette -89
Röd Corvette -89
Why?
Du rymmer ju aldrig lika många mätare där som finns där nu digitalt,så varför?
Att byta ut instrument bara för att verkar lite korkat.
men det är ju en enhet så misstänker att det blir rätt mycket jobb..
Bättre då att sätta extrainstrument på brädan eller vindrutestolpen.
Felkodsdisplayen bör du nog inte heller försöka dela,men kanske man kan ha den hängande bak instrumentbrädan.
men förakta inte de digitala instrumenten,för de är definitivt coolare än alla analoga ,speciellt när bilen är avstängd.
Att byta ut instrument bara för att verkar lite korkat.
men det är ju en enhet så misstänker att det blir rätt mycket jobb..
Bättre då att sätta extrainstrument på brädan eller vindrutestolpen.
Felkodsdisplayen bör du nog inte heller försöka dela,men kanske man kan ha den hängande bak instrumentbrädan.
men förakta inte de digitala instrumenten,för de är definitivt coolare än alla analoga ,speciellt när bilen är avstängd.
Kul
Jag är intresserad av att montera Autometer-mätare för att jag tycker att det ser bättre ut än originalet. Kanske möjligt att se vad som händer på mätarfronten under körning? Korkat eller ej, det är väl upp till den som pular med det? Tack för ditt svar. Du vet alltså inte? Någon annan kanske har någon input?
Medlem nummer 2219
Röd Corvette -89
Röd Corvette -89