Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Tja ska man vara värst är det väl något .eljest vete sjutton.
Kul att resa upp den om man lagt omkull den.
Ringde på en bil häromåret ,och då blev jag erbjuden en Boss Hoss.
Den var förregad i Sverige men inte besiktad.
undrar om det går att besikta överhuvudtaget..
Vad jag förstår köper man Boss hossen som halvfabrikat,så då går det nog att få en 350 också,men tror de hade typ 305 normalt sett.
TPI går ju inte dit heller så undrar om det inte är förgasare.
men med stroking och borr så går det nog komma upp rejält i volym,men varför?
Vad jag förstår köper man Boss hossen som halvfabrikat,så då går det nog att få en 350 också,men tror de hade typ 305 normalt sett.
TPI går ju inte dit heller så undrar om det inte är förgasare.
men med stroking och borr så går det nog komma upp rejält i volym,men varför?
menade att sedan när blev en ZZ4 motor en Corvettemotor? lite knasigt att bygga en sådan hoj på en gen1 SB med gjutjärnsblock.
Frågan e väl snarare varför? i Topfuel kör man ju med en V2:a på 700hk. Om det nu e hk man e ute efter....e man v8freak så vore väl en sb 454 vara den häftigaste lösningen?? en liten och lätt tungviktare hehe
Nåväl jag får väl erkänna att det skulle tilltala mig att svinga benet över den besten, dra igång 502'an och låta vibrationerna massera mina mer privata delar