Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Jag måste ju faktiskt, om än blygsamt och viskande, erkänna att den tilltalar mig riktigt mycket. E det nån som vet nått om bilen? tänker då först naturligtvis (ni känner ju mig:)) på vad motorn e för en??
frisk skrev:Jag måste ju faktiskt, om än blygsamt och viskande, erkänna att den tilltalar mig riktigt mycket. E det nån som vet nått om bilen? tänker då först naturligtvis (ni känner ju mig:)) på vad motorn e för en??
Säkert något ballare än någon trött 502a iaf (hoppas jag iaf)
Tror ine att det är något som tar 0-100 under 5-5.5 sec. Annars kostar det ju *multon*
Men har man råd så kan man ju alltid *trimma* och åka ifrån många Vettar.
Tror ine att det är något som tar 0-100 under 5-5.5 sec. Annars kostar det ju *multon*
Men har man råd så kan man ju alltid *trimma* och åka ifrån många Vettar.
Frisk: Du kan få *pisk*
Vette Rockar™
Kai P™
Hehehe Det får jag ju ofta nu när Christian kommer med sin z06 och hälsar på titt som tätt Hur går det med linelocken??? väntar på film när du burnar Hinns det med i år?
Hehe...
Angående line* så driver det fortfarande framåt. Det låser lite fram, men inte nog för låsning än. Det bara spinner lite...Ska kolla vad kompisen gjort. Vet ej varföf, jag ej får LÖS en 350 med nästan 400HK utan at det driver framåt....Har väl inget att göra med 275:or bak?
Tyckte jag läste att den skulle komma 2008? Kan ju ha fel, 2009 till Sverige kanske..
mvh
MickeW
Även en silverfisk kan glimma till!
Hej Kai P! Var glad att det inte spinner för sjutton, du kommer ju snabbare iväg.... Men det låter ju mycket märkligt ifall du har närmare 400 hästar och du inte kan rita. Är du säker på att du har alla hästar i hagen?
Är ju inte så lätt utan pedaler! Gas framåt och broms bakåt. Då e det svårt att stå still och burna. Det e där linelocken kommer in i bilden.
Tycker det låter skumt att inte framhjulen låser sig helt Låter som att det är nått fel som e trasigt.....
Ja det börjar ju komma en del signaler om retro muscle cars och camaron är ju snygg men jag gillar även Challanger som dom påstår att dom ska producera till ett vettigt pris.
Denna är också planerad att komma ut till försäljning 2008
MickeW skrev:Tyckte jag läste att den skulle komma 2008? Kan ju ha fel, 2009 till Sverige kanske.
2009 läste jag på Chevrolets hemsida och jag har sett att man kan beställa en hos Wasabil till 2008.
Vet inte vem man ska lita på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sitter och tar en öl och ska snart ut gå ner på stan och kolla på crusing,kanske lägger upp några bilder på min hemsida.
(vem vet det kanske kommer en ny Camaro)
Även en silverfisk kan glimma till!
Tack för det men jag kan ju inte skryta med att jag tagit dom själv tyvärr, hade ju vart kul.
Trodde nog det skulle ge lite mer reaktioner med att promota både en Dodge och en Ford i vår fina GM värld men icke