Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
hur gör jag för att dela med mig av filmklipp... ?? misstänker att dom måste läggas in på någon sida med anvisande länk va ? de går inte att lägga ut filmklipp här rakt upp å ner ?
har kommit över gamla reklamfilmer för corvette å andra jänke bilar från 50 - 60 talet som jag tänkte dela med mig av till er likasinade =) riktigt fräcka är dom
cp j***a datorer... dom ä som käringen här hemma... gör precis som dom vill. en lusing skulle dom haft. Ger upp de där med reklamfilmerna .... får inte skiten till att funka
Thunder skrev:cp j***a datorer... dom ä som käringen här hemma... gör precis som dom vill. en lusing skulle dom haft. Ger upp de där med reklamfilmerna .... får inte skiten till att funka
tat lugnt, du kan ju ta och skicka filmerna till nån här som vill hjälpa till.
själv vet jag inte heller..
Thunder skrev:cp j***a datorer... dom ä som käringen här hemma... gör precis som dom vill. en lusing skulle dom haft. Ger upp de där med reklamfilmerna .... får inte skiten till att funka
tat lugnt, du kan ju ta och skicka filmerna till nån här som vill hjälpa till.
själv vet jag inte heller..
Om intresse fins för att se dom gamla reklamfilmerna så kan ju någon skriva en rad å hjälpa stackars Thunder
PS: de är vanliga .mgp filer omkring 10000kb i storlek bara.