Neeeej dom hör ju till stuket lite....En bit motorhistoria....Johan Fräjdin skrev:Köp den, men lova att du slänger slotmagsfälgarna med lågprofildäck på tippen...
Njaae, Ibland ser man ju gamla bilder från det glada 70 talet med -59 or med slotmags... Idag skulle det kännas som helgerån tycker jag.Terner skrev:Neeeej dom hör ju till stuket lite....En bit motorhistoria....Johan Fräjdin skrev:Köp den, men lova att du slänger slotmagsfälgarna med lågprofildäck på tippen...
Jo du kan ju kolla min avatar...Johan Fräjdin skrev:Njaae, Ibland ser man ju gamla bilder från det glada 70 talet med -59 or med slotmags... Idag skulle det kännas som helgerån tycker jag.Terner skrev: Neeeej dom hör ju till stuket lite....En bit motorhistoria....
I vilket fall som helst så är jag allergisk mot hjul/däck som inte fyller ut hjulhuset, men smaken är ju som baken...
Kan bara hålla med....Keller skrev:skulle jag vart du skulle jag kolla runt på så många olika som du kan så du får en uppfattning om vad du kan få för dina pengar.. första är inte alltid bästa =)
Näää... då ska man nog börja fundera på en helt annan sorts bil...ornet skrev:ekonomiskt försvarsbart
Det är väl bättre att han lät pölen va kvar istället för att torka upp den och inte informera om att den läcker som visa gammelsvenska bilhandlare skulle gjortpareagle skrev:Va nere i götet och spana in den gula 74an i fredags,den va i skapligt skick men under lådan en stor pöl,hur fan kan man försöka sälja en bil på firma med en pöl under,behöver väl inte säga att det va en nysvensk....man blir så trötttttttt![]()
Sant SandbergSandberg skrev:Det är väl bättre att han lät pölen va kvar istället för att torka upp den och inte informera om att den läcker som visa gammelsvenska bilhandlare skulle gjortpareagle skrev:Va nere i götet och spana in den gula 74an i fredags,den va i skapligt skick men under lådan en stor pöl,hur fan kan man försöka sälja en bil på firma med en pöl under,behöver väl inte säga att det va en nysvensk....man blir så trötttttttt![]()
![]()
![]()
Hälsningar från nypolsk