Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Klicka på "click here to play video"
Funkar det inte så högerklicka och spara till hårddisken.
Den Chockvåg som blev när Jonas(mekanikern) varvar upp lite...
Det kändes i bröstet på fler sätt kan jag lova hehe... 3 personer som inte är i bild sprang ut!. Igår gick jag på moln... har nog inte landat än!
Stort Grattis.....!!!
Måste kännas grymt skönt att den äntligen har gått igång...!! Hoppas nu inte att det dröjer för länge innan du får känna på trycket i ryggslutet också....
Är det mycket att göra innan du kan ut och brumma..??
Ang Hjulinställning så har jag ju inte fått några Corvette tips än.. men jag får väl prova att ringa till de två jag har och se vem som verkar trevligast/bäst..
Jo jag hämtar den på fredag om allt går bra!
Då blir det tvätt och sen bränna gummi och sen hem till corv1-micke och prova gatslicks.... om erbjudandet nu fortfarande gäller!!
Ang. hjulinställning så hänger jag gärna med som sagt.... pm:A mig när du vet vart du ska och när!
Att den startade på första försöket va inte dåligt! nu gäller det att glida runt ett tag... typ 50 mil.. sen kan man gasa lite mer!!! Ska leta upp en parkering utan lyktstolpar m.m. och lägga lakritsstänger!!
Jag vill ha en film då din bil fullgasaxar i Tingstadstunneln !!!!!!!
Måste bli en höjdare. Sen kan vi göra en när vi gör det samtidigt nästa gång jag hälsar på hehe
/Terner
Aja baja Terner tänk på att det sitter hundra-tusentals små kakelplattor i Tingstadstunneln.....!!!! När ni två ger fullt där inne så kommer ju alla att släppa på en gång och ramla ner på er... Blir ju till att lacka om bägge bilarna och beställa nytt glas... men ni kanske kan få grupprabatt någon stans.........
haha.... plattorna ramlar ju bakom oss!!!!
Men dom har ju kameror där... polisen alltså!
inte hastighetskameror men dom kan ju ta en ändå om man inte sköter det snyggt ...vi får ta satts då , terner!!!
frisk skrev:haha.... plattorna ramlar ju bakom oss!!!!
inte hastighetskameror men dom kan ju ta en ändå om man inte sköter det snyggt ...vi får ta satts då , terner!!!
----------------------------------------------------------------------------------
Inga problem av med nummerskyltarna och på med en Kalle Anka mask i gummi (går även bra med björnligan) - sen är det bara att ösa på!!!!
/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
frisk skrev:haha.... plattorna ramlar ju bakom oss!!!!
Attans vilken musik.
Skulle Farbror Blå filma er i tunneln så be dom lägga ut filmen här vettja
Tack, tack!! Det behövs lite bekräftelse nu när man gått och varit orolig å nervös i över ett halvår hehe....
@Sandberg! Var ska du ha bilen?? I polen eller i sverige? om sverige isf var??
Bytte batteri idag.... utan lyft!!!!
Tur att en vän hjälpte till att lyfta batteriet. sen trillade det ut skit i ögonen från -72. men imon ska det nog bli en repa igen, om vädret tillåter.
frisk skrev:Att den startade på första försöket va inte dåligt! nu gäller det att glida runt ett tag... typ 50 mil.. sen kan man gasa lite mer!!! Ska leta upp en parkering utan lyktstolpar m.m. och lägga lakritsstänger!!
Kan du vara snäll o filma det o sen skicka filmen till mig i FULL kvalitet så kan jag ta med den på nästa Summer on Wheels
Utan att processa????
hmm...Ska filma först så får vi se hur stor den blir då hehe.
Men nu funkar den ju så såfort jag får tid ska det filmas. Men att göra en fräck video kan jag nog inte... inte om den ska bli klar i år.Men det kanske nån annan kan
Menar du att den skulle platsa i summer on wheels?
Jag blir rörd