Hej,
Jag har en C7 Stingray 2015. I instruktionsboken står att man ska kunna sätta i ett USB-minne och trycka på "Media" så ska detta dyka upp och man ska kunna spela musik från detta. Det har rätt format, FAT32, och ett fåtal låtar mp3 men det fungerar inte ändå. Kommer inte upp på skärmen. Vad kan detta bero på?
Mvh
Bo Femtvik
Musik från USB-minne
Re: Musik från USB-minne
Hej,
Har du provat i alla tre usb portarna? Har du provat ditt media i en dator tex, jag hade problem med en glappande minnesläsare, med en annan funkade det glimmrande.
/ Micke
Har du provat i alla tre usb portarna? Har du provat ditt media i en dator tex, jag hade problem med en glappande minnesläsare, med en annan funkade det glimmrande.
/ Micke
CCS# 4248
Corvette C6 2008 Crystal Red, såld
Corvette C7 Z06 2016 Fusion Gray
Corvette C6 2008 Crystal Red, såld
Corvette C7 Z06 2016 Fusion Gray
Testa med ett annat USB minne och även att det hittas och fungerar i en annan bil så du har koll på att det är OK.
Jag har minnet i uttaget bakom skärmen, funkar perfekt.
Jag har minnet i uttaget bakom skärmen, funkar perfekt.
There is no substitute for cubic inches...
C7 Stingray Z51 Convertible Aut. 2016
C5 Commemorative Edition Convertible Aut. 2004 - Såld
AC 427 Cobra replika - Såld
-
- Nykomling
Tack för tips men jag har tyvärr provat allt detta! jag har rätt formattering på USB och mp3 filer, precis som det ska vara. Har provat i alla tre portarna och även i ett par andra bilar där det fungerar. Förstår inte vad felet kan vara. Behövs det någon form av uppdatering av systemet?
Har du möjlighet att testa med ett annat USB minne?
Jag har ett USB minne som funkar i en dator men inte i en annan av någon anledning, kanske samma med ditt USB minne
Jag har ett USB minne som funkar i en dator men inte i en annan av någon anledning, kanske samma med ditt USB minne
There is no substitute for cubic inches...