CCS Årsmöte 2010

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Mange_C5
Corvetteexpert
Corvetteexpert

CCS Årsmöte 2010

Inlägg av Mange_C5 »

För oss som inte hade möjlighet att deltaga, finns det någon som är intresserad av att berätta något om årsmötet? :)
Motioner, diskussioner och så vidare..
Magnus, C5 Z06 Roadsport/405hk med väghållning och aero

Roadsport, nytt reglemente och nya möjligheter!
http://www.spvm.se/
Aktuellt: Fixar o trixar inför 2017 säsong
Ordf
Nykomling
Nykomling

Re: CCS Årsmöte 2010

Inlägg av Ordf »

Årets årsmöte var nog det mest besökta på länge. Ca 90 pers. Inga stora frågor diskuterades. Tre motioner kring racing hade kommit in. Bl.a. en från 745.
Årsmötesprotokoll mm kommer.
Om du är intresserad kan jag maila dig(och andra intresserade) racingmotionerna.

/// Ordis
MickeLina
Rookie
Rookie

Inlägg av MickeLina »

Stod det inte att de skulle vara en utlottning av en sommarmötes helg 2011 oxå på årsmötet, missade jag detta eller lurades ni bara :wink:
Ordf
Nykomling
Nykomling

Inlägg av Ordf »

Stämmer bra, tiden drog iväg men vi kommer att göra den utlottningen i början av november och presentera vinnaren via hemsidan och mail.

/// Ordis
Mange_C5
Corvetteexpert
Corvetteexpert

Inlägg av Mange_C5 »

Ordf skrev:Årets årsmöte var nog det mest besökta på länge. Ca 90 pers. Inga stora frågor diskuterades. Tre motioner kring racing hade kommit in. Bl.a. en från 745.
Årsmötesprotokoll mm kommer.
Om du är intresserad kan jag maila dig(och andra intresserade) racingmotionerna.

/// Ordis
pm skickat.
Magnus, C5 Z06 Roadsport/405hk med väghållning och aero

Roadsport, nytt reglemente och nya möjligheter!
http://www.spvm.se/
Aktuellt: Fixar o trixar inför 2017 säsong
745
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av 745 »

Ordf skrev:Årets årsmöte var nog det mest besökta på länge. Ca 90 pers. Inga stora frågor diskuterades. Tre motioner kring racing hade kommit in. Bl.a. en från 745.
/// Ordis
:D TACK för trevligt & bra upplägg. Det är alltid intressant att höra vad andra tycker (jag ångrar att jag inte har besökt årsmötet tidigare :( ). Här på forumet är vi inte så många som säger vad vi tycker, men en hel del som läser, varför är det så :?
:D Gert Jönssons 3107 motionerade om försäkring vid banåkning, typ PCS & BMWCS
:D Chevrolet storsatsar i STCC 2012 & har varit i kontakt med CCS (ser fram emot resultatet)
:D Corvette Sweden & Golden hits (blev tydligen båda en hit :mrgreen: ) tyvärr kunde jag inte följa med :evil: .
:D Fick en hel del positiv respons på motionen om Malmbydag vid säsongen första fika i klubblokalen i onsdags. Och jag ska arbeta för att Malmbydagen ska bli mycket åskådar & nybörjarvänlig, har några idéer som jag återkommer med, men det finns säkert fler, fram med dom och bidra till att CCSs (Racing) aktiviter blir bättre.

Givetvis hände det mycket men jag (& Mange, tror jag) är mest intresserad av banracing så resten får någon annan berätta om
Göran.S.CCS358, C4-88, C5Z06-03
EKERÖ BILVÅRD
* DEKORTRYCK * LIGHT 4 YOU
CCS CORVETTE CUP;
Mantorp 2- 3 maj, Kinnekulle 30-31 maj, Knutstorp/SSM 3- 5 juli, Karlskoga/STCC 15-16 aug, Falkenberg 11-13 sept.
CCS TA SERIEN;
Kinnekulle 23 maj, Karlskoga 23 aug
Ordf
Nykomling
Nykomling

Inlägg av Ordf »

Kul att du och andra tyckte att det var bra dag. Vi får försöka hålla samma nivå även nästa år.

Toppen att du engagerar dig för racing. Kontakta även Kenneth Hyvenius och Christer Gräf för Malmby-aktiviteterna.

Styrelsen uppsakattar verkligen att det kom så många medlemmar dessutom från olika håll av landet.

Kommer att träffa Chevrolet och STCC i veckan för att se hur vi drar samarbetet vidare.
Åerkommer med mer info.

Ordis
745
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av 745 »

Ordf skrev:Toppen att du engagerar dig för racing. Kontakta även Kenneth Hyvenius och Christer Gräf för Malmby-aktiviteterna.
Ordis
TACK! kontakter redan på G :D
Jag håller dessutom på att förbereda för 2 Gokart körningar denna vinter i Sthlm (Precis som förra året)
Vem tar tag i Corvette Serien 2011 & kan jag hjälpa till :?:
STCC helgerna blir spännade 2011 förutom Chevrolets STCC satsning ryktas det om drygt 50 Camaro Cup :D .
Göran.S.CCS358, C4-88, C5Z06-03
EKERÖ BILVÅRD
* DEKORTRYCK * LIGHT 4 YOU
CCS CORVETTE CUP;
Mantorp 2- 3 maj, Kinnekulle 30-31 maj, Knutstorp/SSM 3- 5 juli, Karlskoga/STCC 15-16 aug, Falkenberg 11-13 sept.
CCS TA SERIEN;
Kinnekulle 23 maj, Karlskoga 23 aug
Skriv svar