Det är det nog ingen som vet men 14 flak är inte några som helst problem, då får man med sig bagaget också. Var nere en snabb sväng i Tyskland. Har aldrig kört bilen på Autobahn innan. Om jag gillade den innan så älskar jag den nu. Ligga och kryssa i farter över 200 utan att för en gång behöva titta sig oroligt omkring, tom farthållarern fungerar över 200. Bilen är som gjord för Autobahn. Jag blev så entusiastisk att jag gick upp en morgon 05:00, lämnade flickvännen på rummet och körde Wismar-Lübeck, 65 km ToR för att försöka få 281 km/h på mätaren. Vägvalet var väl inte det bästa, fanns ingen riktigt bra raka och vad jag inte hade räknat med var att så många lastbilar skulle vara ute så tidigt, jag måste erkänna att jag kom inte ens i närheten.
Ett tips till dig som är på gång ner i Tyskland och skall åka via Puttgarden hem o skall handla. Skippa Bordershop vid färjan och handla inte i Burg, i högsäsong brukar det vara någon mil kö på motorvägen in till Burg. Tipset är att handla på Calle i Heiligenhafen någon mil från Puttgarden. Lite mindre men där kan man gå i lugn o ro. Ett tag var jag inne på att sätta flickvännen på tåget med bagaget och verkligen se hur många flak öl man egentligen kan få in i en C5:a. Runt 20 bak och typ 10 till i passagerarsätet o golvet fram bör fungera.
Min bil är ju inte sänkt men med lasten i blev den ju fan så mycket snyggare så nu måste jag ju sänka den