Klädsel/överdrag till corvette C5

Tekniska frågor och svar om Corvetter 1997-2004
magnus78boy
Nykomling
Nykomling

Klädsel/överdrag till corvette C5

Inlägg av magnus78boy »

Hejsan,

Tänkte kolla med er om ni vet något bra ställe där man kan köpa klädsel till stolarna. Jag har sett typ några där man kan köpa typ i neuprem men det är jag inte intresserad av utan det skall vara skin. Några som har köpt det till era Corvetter?

Mvh Magnus
Med vänliga hälsningar
Magnus
vette.se
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Re: Klädsel/överdrag till corvette C5

Inlägg av vette.se »

magnus78boy skrev:Hejsan,

Tänkte kolla med er om ni vet något bra ställe där man kan köpa klädsel till stolarna. Jag har sett typ några där man kan köpa typ i neuprem men det är jag inte intresserad av utan det skall vara skin. Några som har köpt det till era Corvetter?

Mvh Magnus
Kolla med en av Club Corvettes huvudsponsorer du kan se upp till höger - Blomkvists Sadelmakeri är duktiga på allt i bilklädsel, var dock beredd på att det kostar om du ska ha det i bra skinn.
RaceLab.se /Sveriges bästa sportbilsverkstad Custombyggen, Motorarbeten, Effektmätning/mappning i Dyno, Hjulinställning, Reservdelar, Tillbehör, Racingutrustning mm
R-Tune RaceLab AB, +46 8 59111820, Fax +46 8 59111821 email info@racelab.se
VettePartsSweden
Corvettefantast
Corvettefantast

Re: Klädsel/överdrag till corvette C5

Inlägg av VettePartsSweden »

magnus78boy skrev:Hejsan,

Mvh Magnus
Eller så beställer du originalklädsel via oss från vår huvudleverantör Corvette Central! Du kan bläddra i katalogen direkt på nätet:
http://www.corvettecentral.com/rrserver ... /C5Catalog

Titta på sidorna 98-99. Dollarpris * 12,95 minus eventuella rabatter fritt Kolsva.

Tänk på att det finns två varianter Standard eller Sport (med hål bakom nacken)!

Robert
Bild
Vette Parts Sweden - http://www.VetteParts.se
Ägare Sune och Robert Palmqvist - med 40 års erfarenhet av Corvette. Robert ägde en 1969 427 cab 1974-75 när han var med att starta Club Corvette Sweden 1974!
Skriv svar