Inte minst vad gäller prestandan som är det vi sattsar på.
Det som är helt klart 2009:
*Nya fälgar (18*10 fram,19*13 bak) Däcken är Nitto Envo 275 fram och 345 bak.
*Z06 kitt runt om
*Ombyggnad av sidokjolarna och dörrarna för att matcha breddningen
*Egen tillverkad ZR1 vinge
*Procharger D1 Intercooled
*Lingenfelter Twin Turbo huv
*Lingenfelter Launch Control med retard funktion(Ej operativ ännu)
*Lingenfelter insug
*Lingenfelter mätartavlor graderade till 320km/h
*Titan växlingslampa 4st (F1 style)
*Sänkt max
*Borttagna ljuddämpare
*Borttagen stereo och högtalare
*Egen tillverkad bromskylning
*Egen tillverkad Catchtank för vevhus ventilationen
*Helt ombyggd mittkonsol som rymmer Bredbandslamda, Bränsletryck och Laddtryck.
Prioriteringar inför 2010:
*Ny "lack", det blir kul..mer avslöjas inte nu.
*Hoosier slicks
*Nytt avgas hela vägen (Hooks headers och BB Bullit som slut rör)
*NOS 300hp
*Kolfiber stolar
*Gjuta ny inredning i kolfiber
*Flytta bak batteriet
*Klä om allt skinn till mocka
*Z06 Big brake kitt runt om(Vi vill få dit 16" för slicksen bak, så byter ev bara fram.)
Planeringen är i fullgång och målsättningen för 2010 är:
1000hästar i Motorn, lustgas och köra 9:or på strippen.
Siktar man mot stjärnorna så kanske man når trädtopparna...
Bilen byggs för sommarnätter och strippen men ska funka lika bra att åka på semester med Vovvarna

Nästan orginal efter importen 2007.

Ombyggnad 2008 för Z06 kitt runt om, egen tillverkad front, bak och Lingenfelter twinturbo huv.

Mantorp 2009 med vanliga Nitto Gatdäck, Sophie körde: 11,4.

Motorn 2009, mot slutet av säsongen kramade vi ur strax under 700hp.