Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Konstig fråga...men hur stora är medlemskorten i centimeter,på ett ungefär?
Fick hem något som ser precis ut som ett medlemskort, bara det att det är stort som ett A4!
Vettig skrev:Konstig fråga...men hur stora är medlemskorten i centimeter,på ett ungefär?
Fick hem något som ser precis ut som ett medlemskort, bara det att det är stort som ett A4!
Mitt medlemskort 2011 är som ett bankkort/kreditkort. Vad är det du har fått?
/Benny
Röd Corvette C4 86:aCCS medlem 3091 Intressen förutom Vetten är familjen och hundarna!!
Vettig skrev:Konstig fråga...men hur stora är medlemskorten i centimeter,på ett ungefär?
BennyLarsson skrev:
/Benny
...och du/ni har inte fått det stora?
Jag fick det stora när jag blev medlem men det kan hända att det lilla kom lite senare men är inte riktigt säker på det. Annars hör du av dig till klubben bara så löser sig det nog.
/Benny
Röd Corvette C4 86:aCCS medlem 3091 Intressen förutom Vetten är familjen och hundarna!!
Jag har också idag fått det "stora" som i och för sig är specen på bilen, det är lika som det du visar på bilden. Medlemskortet i kreditkortsformat som man tidigare fått varje år har jag heller inte fått./macka