Medlemsskap
Medlemsskap
Är det någon som vet hur lång tid det tar efter man betalat in avgiften till CCS som ny medlem innan man någon respons på det? 

Corvette C5 Coupe -00 Arctic White
CCS - 3355
CCS - 3355
-
- Corvetteälskare
Re: Medlemsskap
Du ska väl få ett s.k. välkomstpaket men kommer inte ihåg hur lång tid efter som det kom. Sedan kommer väl medlemskortet och en ny almanacka för 2011 men det blir säkert inte förrän i slutet av året. Säkert kan nån annan fylla i om jag missat nåt. Jag har iaf. fått mitt inbetalningskort för 2011 som ska betalas in 31 okt.MatsV1 skrev:Är det någon som vet hur lång tid det tar efter man betalat in avgiften till CCS som ny medlem innan man någon respons på det?
/Benny
Röd Corvette C4 86:a CCS medlem 3091
Intressen förutom Vetten är familjen och hundarna!!
Intressen förutom Vetten är familjen och hundarna!!
När betalade du in avgiften(datum) och vilken postadress har du angett?
/// Ordis
/// Ordis
Jag betalade i slutet av september, med det inbetalningskortet som jag fick hem efter anmält mig på CCS hemsida. Jag förstår att detta görs idiellt och att det kan ta en stund, men jag är mest nyfiken. Dessutom så vill man ju läsa Corvette Magazinet 

CCS - 3355
CCS - 3355
Eftersom jag inte har något namn eller adress på dig blir det lite svårare att spåra. Maila mig namn och adress på ingvar@clubcorvette.se om du inte vill visa det här.
///Ordis
///Ordis
Jag har mailat dig ordförande!
MVH
Mats Alfredsson
Tungelsta
MVH
Mats Alfredsson
Tungelsta
CCS - 3355