navi radio

Tekniska frågor och svar om Corvetter 2005-Upp
vildtwin
Rookie
Rookie
Kontakt:

navi radio

Inlägg av vildtwin »

Nån som vet säkert hur man får svenska radio frekvenser på navi,det gick inte att komma åt med tech ll an ,anders på vette och dennis på gm i sollentuna testade utan resultat,Dennis sa att om man sätter i en sverige version av navi skivan så ska den ställa om sig,har någon erfarenhet av detta..
Johand82
Nykomling
Nykomling

Re: navi radio

Inlägg av Johand82 »

vet inte men du kan få köpa min som sitter i min EU-sålda bil om den nu passar i din US? :)

sugen på något vatigare...
vildtwin
Rookie
Rookie
Kontakt:

Inlägg av vildtwin »

Det är säkert samma cd/navi i våra,med annan mjukvara bara som ingen verkar kunna fixa..körde in en svenskakartor i den igår så navin funkar fint,beställde av Bengt i Älgarås en skiva,vet inte hur ny den är ,kanske det kommit senare versoner :?:
Jag förmodar att din navi inte e gratis,å det är bara dom jämna freqvenserna som saknas så det blir nog en dyr uppdate :lol:
Tack för erbjudandet..
Johand82
Nykomling
Nykomling

Inlägg av Johand82 »

vildtwin skrev:Det är säkert samma cd/navi i våra,med annan mjukvara bara som ingen verkar kunna fixa..körde in en svenskakartor i den igår så navin funkar fint,beställde av Bengt i Älgarås en skiva,vet inte hur ny den är ,kanske det kommit senare versoner :?:
Jag förmodar att din navi inte e gratis,å det är bara dom jämna freqvenserna som saknas så det blir nog en dyr uppdate :lol:
Tack för erbjudandet..
;)
LW
Corvettefantast
Corvettefantast

Inlägg av LW »

vildtwin skrev:Nån som vet säkert hur man får svenska radio frekvenser på navi,det gick inte att komma åt med tech ll an ,anders på vette och dennis på gm i sollentuna testade utan resultat,Dennis sa att om man sätter i en sverige version av navi skivan så ska den ställa om sig,har någon erfarenhet av detta..

Läs denna nya tråden: https://forum.clubcorvette.se/viewto ... 19&t=12049
Tidigare GTA Trans Am, C5 97a...Nu C6!
http://www.garaget.org/NosZpeed
Skriv svar