Nähä det går tydligen inte att köra fortare än jag gjort tidigare, har legat mellan 10.39-10.60 och 215-220 km/h hela tiden då det varit okej grepp, kan inte säga att jag märker någon skillnad när jag är ute och kör heller. Provade några svängar på Kjula att köra utan avgasrör men det blev ingen skillnad alls, mycket märkligt men om den bara fortsätter att fungera så här bra får man nog vara nöjd ändå.
Blev stora servicen på lådan, tvåans lameller var visst lite slitna, konstigt nog märktes det inte alls när jag körde förutom att guvernörventilen kärvade ihop av all smuts. Som tur var så hade jag delar hemma så det blev bara 3 dagars driftstörning.
Har haft problem med att den tagit in olja genom veniltätningarna när jag körde med teflontätningar och 12mm slang till vehusventilationen. Bytte till vitontätningar och gjorde nya burkar för 20mm slang till vevhusvenilationen så nu verkar det hålla tätt.
Var och körde superstage på malmby, helt klart det roligaste på mycket länge, hoppas det blir fler tillfällen.
Fräste till ett par locating-brickor till bakaxelbalken.
Från kjula