Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Ja den e ju i bra brukskick..tycker jag me...finns att göra, men den duger gott att köra ngra år med....tyvärr sitter det ingen BB i bilen utan en 355a...men det går nog att råda bot på ...blir ju han som får avgöra ..men risken e ju att det slinker ner en så småningom
Ser riktigt bra ut det där!
Då är det bara en 454 som väntas ............
Corvette `88
Driving most supercars is like trying to manhandle a cow up a staircase, but this one is like smearing honey onto Keira Knightley! "Jeremy Clarkson"
Målarn59 skrev:Hahaha Kompisen har en 70a cab som jag tror det satt en smog 396a i.Han tog hem en 454 create o jävlar vilken skjuts det blev
Haha, härligt!
Ju större desto bättre...........
Corvette `88
Driving most supercars is like trying to manhandle a cow up a staircase, but this one is like smearing honey onto Keira Knightley! "Jeremy Clarkson"
Bara att gratulera till att uppfostran har lyckats ! , nu skall jag rycka sladden ur datorj...vel och tvinga ut ungarna i garaget
Helrätt bil ser han ut ha hittat också , en 70:a Chevelle skulle passa även i mitt garage