Modellnamn på blås?

Tekniska frågor och svar om Corvetter 1997-2004
henrikmmx
Rookie
Rookie

Modellnamn på blås?

Inlägg av henrikmmx »

Bultade på ett Corsa Pace för någon vecka sen och upptäckte till min förvåning att originalsystemet som satt på var ett B&B. Hur kan jag se vilken modell det är? Jag hittar inga nummer på dämparna men jämför man med bilder på B&B's hemsida så är det ett Route 66.
Användarens profilbild
puramuk
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Re: Modellnamn på blås?

Inlägg av puramuk »

henrikmmx skrev:Bultade på ett Corsa Pace för någon vecka sen och upptäckte till min förvåning att originalsystemet som satt på var ett B&B. Hur kan jag se vilken modell det är? Jag hittar inga nummer på dämparna men jämför man med bilder på B&B's hemsida så är det ett Route 66.
var det isf ett orginalsystem :roll:
c5 z06 2002
A&A kompressor
pfadt co
B&M ss
cartec xtreme koppling
alu sh
Lg longtubes

tyvärr såld nu :(

Blev nyss med c6 z06 :D
PFADT
Akrapovic
OZ
Cammotion
henrikmmx
Rookie
Rookie

Inlägg av henrikmmx »

säljaren sa att det var ett originalsystem de satte på innan leverans, nytt var det dessutom då det gamla tydligen hade fått någon spricka...reflekterade inte så mycket över det förrän jag tog loss det
Lars J
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Lars J »

B&B route 66 motsvarar INTE ett originalsystem!

/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
henrikmmx
Rookie
Rookie

Inlägg av henrikmmx »

Lars J skrev:B&B route 66 motsvarar INTE ett originalsystem!

/Lars/
hehe nej det förstår jag :) frågan kvarstår varför säljaren påstod att det var ett originalsystem som sattes på...skit samma...ska lägga upp en bild på det i morgon, kanske någon som definitivt kan säga vad det är
Skriv svar