Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Hej Tommy!
Kul med dragracing på TV. Vilken kanal sänds programmet i? Har letat men inte hittat det. Det sänds väl onsdag 24.00 altså natten till torsdag. / Carle
Jag skulle ju uppskatta om du INTE kopierar tv avsnitten och ger bort dom eftersom det är min enda inkomstkälla att sälja DVDn efter säsongen, med tanke på att jag betalade TV4 SEX Siffrigt för att visa skiten..
/TOmmy
mvh
MickeW
Även en silverfisk kan glimma till!
Bra jobbat Tommy!
Mer racing åt folket!!! Synd på den korta sändningstiden. Man vill ju veta mer om bilarna och dess bakgrund osv. men det hinns ju inte med på den korta tiden.
Jo det får jag faktiskt hålla med om. Hur går det Tommy föresten?? Har du gett upp arbetet med forumet helt? Verkar inte finnas nån polis på forumet längre.... det kan ju lätt spåra ur då med folk som postar i fel trådar osv...
Jo det får jag faktiskt hålla med om. Hur går det Tommy föresten?? Har du gett upp arbetet med forumet helt? Verkar inte finnas nån polis på forumet längre.... det kan ju lätt spåra ur då med folk som postar i fel trådar osv...
Eller försöker kolla hur många ggr. det går att citera.
Thumbs Up!
Pedal Down!
"No one shall leave this earth, without ever owning a Corvette"
Eller försöker kolla hur många ggr. det går att citera.
Det är bara att skriva om CORVETTE TARGA så kommer han säkert fram
/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"