Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Förra vintern var det jobbigt ett tag men då höl jag på att fixa en hel del på bilen, bland annat sänkte jag den och då var det kul och man längtade till våren... I år har jag JÄTTESVÅRT att hitta motivation att ens gå ut och titta på bilen - ännu mindre att göra något med den. Jag hoppas dock motivationen snart kommer tillbaka då det ser ut att snart kunna bli vår...
Svart 90:a - sänkt givetvis Nyligen parkerad i en STOR sten...så nu ska bilf_n begravas
"Den som gräver en grop åt andra ska inte flyga högre än vad vingarna bär"
Jag ställer ju aldrig av min vette så jag tar mig en tur då och då även på vintern när solen skiner och det inte är grisigt på vägarna. Annars får jag köra upp och ner på våran infart. Nu är det dock "operation lättning" i garaget så det blir ingen tur på ett tag.
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.37 Server at www.vettetube.com Port 80
måste vara högre makter som hindrar mig eller att deras server är nere
det funkar inte för mig hemmifrån men från jobbet fungerar det bra.... va knepigt! Inte ens när jag stänger av windows interna FW så funkar det och jag har kört "bypass" på min router och inte heller det hjälper...
Svart 90:a - sänkt givetvis Nyligen parkerad i en STOR sten...så nu ska bilf_n begravas
"Den som gräver en grop åt andra ska inte flyga högre än vad vingarna bär"