Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Nämnde på jobbet att jag varit på Wasabil och kollat på inventarierna.. Då skrockades det lite om bluff och båg.. och en av dem hävdade att Wasabil toppade listan för mest reklamerade företag hos ARN.
Skriver för snabbt och är för lat för att korrektuläsa
Dålig lack och stolt
Överladdad, E85
Regnr: AFT102 Färg: LGRÖN
Fabrikat: FORD MUSTANG
Årsmodell: 1999 Fordonsslag: PB
Fordonsår:
Chassinummer: 1FAFP46V9XF159564
Senaste EU-regbevis del 2: 2007-12-27
Upplysningar:
Kan ingen bara be dom sluta sälja bilar?
Helt otroligt att ett sånt här företag fortfarande lyckas sälja bilar.
Måste säga att bilen helt klart liknar en Corvette men precis som Lars skriver hänvisar regnumret till en Musse....
Deras...nja, skulle vilja ändra till "någon annans bil" som dom eventuellt tänkt köpa utifall dom hittat nån på hemma plan dom kan lura brallerna av först.......
Någon borde stoppa dessa skojare.....
Hade en gång en C5-99, Z06 Fjädrar & hämmare, SLP Underdrive Pulley, Dynatech Headers, Corsa Tiger Shark Exhaust.
Jag har skrivit ett mail till redaktionen på blocket och bytbil, angående oseriösa "handlare" personer.
Ett stort antal bilhandlare har byggt upp butiker på bl.a. blocket och bytbil där de uppvisar en seriös fasad. Jag har kolla deras kreditvärdighet och har upptäckt att de har bl.a stora skulder.
Vissa har ett 100-tal bilar i sin butik samtidigt som de saknar rimlig omsättning, enligt min mening tvättas en del pengar på blocket. Vem vågar köpa en bil för några hundra tusen på blocket av en person eller firma som har flera miljoner i skulder. Ingen vill sammarbeta med dessa företag inkl försäkringsbolag och leverantörer. Det känns inte som dessa människor varken har hjärna eller muskler att t.ex. reda ut en rasad växellåda om man skulle råka ut för det! Dessutom kan man idag bli av med fordonet om det visar sig stulet, gäller inom EU.
Mitt förslag till BLOCKET är, lägg upp en rad om företagsstatus på sidan eller hänvisa till någon upplysningssida där man kan kolla vederbörande, det skulle gynna alla både köpare och andra seriösa bilhandlare. Jag tror att oseriösa företag skulle självsaneras. Jag som köpare kommer åtminstone lite närmare ett bra bilköp.
Att köpa sig en ny bil är nog det roligaste som finns… men vem vill vara Svarte Petter?