BROMSINTYG
BROMSINTYG
Enl. Åke Ljungberg på Cadilac sverige så har reglerna ändrats för att få ett bromsintyg utskrivet.
Från den 1/1-07 så måste man begära ett intyg från cadilac europa som ligger i Holland.
Är det någon som har annan information så tas den emot tacksamt.
Jag har en -74:a och skall reg.bes den 3/5.
Vet ej hur lång tid det tar att få ett intyg från Holland.
PANIK-Hjälp mig.
Bäckis
Från den 1/1-07 så måste man begära ett intyg från cadilac europa som ligger i Holland.
Är det någon som har annan information så tas den emot tacksamt.
Jag har en -74:a och skall reg.bes den 3/5.
Vet ej hur lång tid det tar att få ett intyg från Holland.
PANIK-Hjälp mig.
Bäckis
- Reodor Fälgen
- Rookie
- Inlägg: 54
- Blev medlem: tor aug 31, 2006 10:05
- Ort: Tjörn
- Reodor Fälgen
- Rookie
- Inlägg: 54
- Blev medlem: tor aug 31, 2006 10:05
- Ort: Tjörn
Bäckis,
jag har importerat in min -74 för eget bruk och därmed behövs varken bromsintyg eller ens h4 insatser och en massa annat, allt enl 2 olika SBP tekniker ,
kolla dit regbevis vad det står där,
ska in i slutet på månaden med min
får se hur det går
jag har importerat in min -74 för eget bruk och därmed behövs varken bromsintyg eller ens h4 insatser och en massa annat, allt enl 2 olika SBP tekniker ,
kolla dit regbevis vad det står där,
ska in i slutet på månaden med min
får se hur det går
1974 convertible
1947 Harley old school bobber.
1928 Ford Coupe
1928 Ford roadster.
One day at a time
1947 Harley old school bobber.
1928 Ford Coupe
1928 Ford roadster.
One day at a time
Ok,jag beklagar verkligen,, tragiskt gammal svensk byråkrati !
visst, det var var jag hörde först men sen dom fick veta att jag har in min som för eget bruk (står i pappret ) då försvinner alla dessa krav enl 2 olika SBP tekniker,
är det inte märkligt så säg,
skulle mitt fordon vara bättre för att jag andvänder den själv ,
usch , jag verkligen hatar sån här byråkrati,
hur var det då ,,
då hade du inte fått in den för eget bruk i ditt papper mao ?
nåja önskar dig verkligen lycka till med allt onödigt krångel
Tommy
visst, det var var jag hörde först men sen dom fick veta att jag har in min som för eget bruk (står i pappret ) då försvinner alla dessa krav enl 2 olika SBP tekniker,
är det inte märkligt så säg,
skulle mitt fordon vara bättre för att jag andvänder den själv ,
usch , jag verkligen hatar sån här byråkrati,
hur var det då ,,
då hade du inte fått in den för eget bruk i ditt papper mao ?
nåja önskar dig verkligen lycka till med allt onödigt krångel
Tommy
1974 convertible
1947 Harley old school bobber.
1928 Ford Coupe
1928 Ford roadster.
One day at a time
1947 Harley old school bobber.
1928 Ford Coupe
1928 Ford roadster.
One day at a time
föresten finns det ingen på Corvette klubben som kan ta tag i såna här detaljer för kommande hobby bils importörer ?
verkar ju vara ett problem som bäst borde kunna styras till av en klubb som denna !?
verkar ju vara ett problem som bäst borde kunna styras till av en klubb som denna !?
1974 convertible
1947 Harley old school bobber.
1928 Ford Coupe
1928 Ford roadster.
One day at a time
1947 Harley old school bobber.
1928 Ford Coupe
1928 Ford roadster.
One day at a time