Hej Rookie fråga !
Dags för första besiktningen och man börjar bli nervös, behöver man ha blinkers på sidan eller räcker det med blinkers fram och bak?
Sidoblinkers
Sidoblinkers
Hälsningar
Ola Langmarker
Ola Langmarker
sidoblinkers
från 86 måste det finnas sidoblinkers.Björne skrev:Hej Ola!
Sidoblinkers måste du ha om det inte är en flyttgods bil.
/Björne
Sidoblinkers
Hej!
Ett stort tack till er som har gjort inlägg gällande sidoblinkers.
MVH
Rookien Ola Langmarker
Ett stort tack till er som har gjort inlägg gällande sidoblinkers.
MVH
Rookien Ola Langmarker
Hälsningar
Ola Langmarker
Ola Langmarker
sidoblink
Är det vanlig kontroll fungerar det nog bra att du fäster dom med dubbelhäftande tape,men är det typbesiktning grinar en en del besiktnings män över att det inte sitter "permanent".
Är det typbesiktning så gäller det att dom sitter på rätt "godkänd " höjd också,vilket är mindre petigt på en vanlig kontrollbesiktning..
Och som förtydligande, fylttgodsimport behöver inte sidoblinkers.
Är det typbesiktning så gäller det att dom sitter på rätt "godkänd " höjd också,vilket är mindre petigt på en vanlig kontrollbesiktning..
Och som förtydligande, fylttgodsimport behöver inte sidoblinkers.
Sidoblinkers
Tack Corvttefanatikern!
En annan sak, man kan ha fler intressen´än vetten. Hoppas att Skellefteå fixar elitserieplatsen idag, som malmöbo hoppas jag att Redhawks fixar det också och att Södertälje sumpar chansen. Sorry kunde in hjälpa att jag ballade ur det har inget med vettar att göra
Ola Langmarker
En annan sak, man kan ha fler intressen´än vetten. Hoppas att Skellefteå fixar elitserieplatsen idag, som malmöbo hoppas jag att Redhawks fixar det också och att Södertälje sumpar chansen. Sorry kunde in hjälpa att jag ballade ur det har inget med vettar att göra
Ola Langmarker
Hälsningar
Ola Langmarker
Ola Langmarker
Re: Sidoblinkers
Om hockey bryr jag mig föga,var på en derbymatch mot "smågrodorna" hösten 76olla skrev:Tack Corvttefanatikern!
Ola Langmarker

men vad jag förstått behöver egentligen inte skellefte ens vinna idag,ens i förlängning.
Så det är ju i det läget dom brukar schabbla...

Det gjorde dom ju under elitserien,så varför inte nu?