Moddade orginal blinkers från gult till hel vita...och orginal parkljus borttaget och flyttat in i blinkers
Inväntar vita sidomarkerings ljus bak...
Smutsig...hehe
Mysig förar miljö...
Tja jag botten är helt orginal denna sommar...kör tills det rasar:)Thommie skrev:Var inne o kikade lite snabbt på projekttråden på zatzy, riktigt hårig maskin de där.. o mattsvart.. heltufft!![]()
Är bottendelen original eller byter du rubbet?
Jag har kört gas i 3st av mina corvetter jag haft. 150-175hk och maskinerna har hållt mycket bra. Har bara haft vettar med manuella lådor och dom håller ju med lite bättre än automat.Hehe gött, hoppas de håller då![]()
Du, som en del andra är ju ganska insatta i de här.. är lustgas dumt o åka me? tänkte för egen del..
Ja du bör köpa med alla hjälpmedel du kan till systemet för att hålla koll på allt. Så kommer allt fungera. Följ beskrivningar noga bara.Thommie skrev: Är det sånna grejer man bör ha koll på under tiden? Vad kan strula osv?
Det är ju ett lite billigare alternativ än kompressor och turbo![]()
Min är ju iofs automat.. men de kan ju hålla där me kanske ?
Har tillverkat egen sänkningssats med bussningar och längre hårdare bultar. Fram desamma fast kortare och bortkapade gummin.Twisted skrev:Ser tjusigt ut!
Hur mycket har du sänkt bilen med och vilken sänkstats har du använt?
Du har ett nytt PMgoa2head skrev:Najs:) du har svar...vette.se skrev:goa2head - du har PM