hmm den e svår hehe Har sett en hel del fina på utställningar där allt är finare än vad det va när den rullade från fabriken. Men vad är fint?? det är ju en tolkningsfråga Är det den som har bäst lack och skiner mest eller den som är mest orginal... Själv tycker jag inte en C3:a ska vara fin utan Grym! Cool! Outstanding!
Ja jag får hålla med om att den ser helrätt ut (någon cm för hög i baken)
men fäljar, däck och sidepipsen matchar bra.
Annars så den ut så här, första gången jag såg en real, fotot tog jag i LA 1974 http://img.photobucket.com/albums/v388/ ... 1168460158
Senast redigerad av jensen den tor jan 11, 2007 0:25, redigerad totalt 3 gång.
mina barn skall få arbeta, det fick minsann mina föräldrar göra
det finns vissa regler här i livet jag vill följa, och när det gäller bilar håller jag med Mr Ferrari om att häftiga bilar är röda och har runda hjulhus.
Men visst, det är möjligt att jag har kört fast i det förgångna.
Men lika djä....gt tycker jag det ser ut när man drar avgasrören under bakaxeln....bättre att låta bli, om man inte har sinne för detaljerna.
mina barn skall få arbeta, det fick minsann mina föräldrar göra
hehe alla tycker ju olika och tur e ju det. Vettesmålands cab e riktigt snygg! ligger högt i min lista med men måste erkänna att jag tycker det ser lite tamt ut utan "ballongdäck"!
Jag säger som jag säger till mina kunder...som målat själva
Huvudsaken att du tycker det ser bra ut det e ju du som ska bo här...
Samma gäller väl vetten huvudsaken e att man trivs själv o tycker det ser bra ut....
Hej mina vänner en sak som jag tror att vi alla kan vara överens om, är att har vi valt att köpa en bil av ett visst märke ,så tror jag att det finns något på den bilen som tilltalar ens sinnen. Mvh Jan
Frisk, ska nog försöka ordna upp med en kompis så vi åker förbi Särö med stopp hos dig. Låter giftigt att kliva över 30+ stadiet. Men jag har redan fixat en del hoppas *mexarn* håller.
*Men. no ema problema*