Här kan ni skriva in olika evenemang som ni känner till, söka andra som ska till samma träff osv. Bilder som är tagna på CCS-träffar bör finnas under resp. distriktssida. Tag kontakt med någon av distrikets kontaktpersoner som hjälper till med publiceringen.
Skulle vi ta och träffas i Varberg kanske? Man kan ju boka in sig en natt i nån mysig stugby. Grilla, åka lite corvette (om den nu funkar) kanske lite gocart m.m. Vilka e intresserade? ni får gärna pm:a mig så kan jag börja kolla upp ställen. E det nån som vet ett bra ställe och förslag på vad vi kan hitta på så hojta! Och isf vilket datum skulle passa alla??
när ska ni ner då? jag jobbar nog på fredag så det blir lördag för mig..
men sen ere ju corvgrillning i morup på eftermiddagen.. nån som ska vidare dit?
Tänkte ju möta upp clubben i varbergsavfarten (Norra) men vad jag fattar det som så ska dom inte till wheels and wings utan ska dra vidare med än gång Då får man ju åka ner innan om man ska se bilar på showen..... nu blev jag ambevalent
Nån som vet mer ingående av planerna för lördagens sommarcruising?
gör så.. jag väntar fortfarande på mina delar, fedex suger getpung på att få hit grejorna.. 3 dagar för att få dom till hisingen, 11 dagar och dom har inte kommit hit ännu
inte märkt nått efter det iaf.. så vi säger att det var sot.. dock så hade jag lite problem med att en sladd på generatorn lossade under körning, vips hade jag inte kräm i batteriet för att starta