Snyggt! Jag körde själv med Hokers sajdpajps på förra bilen. Den e nu såld och ny införskaffad en -70:a. Har någon köpt några nya eller utvecklad några egna dämpare till dessa. Hookers egna är ju inte särskilt bra. Vi hade en tråd för några år sedan då detta diskuterades, själv hade jag en egen dämpare som funkade ok, men inte på hela varvtalsregistret så det blev väldigt jobbit att åka långt. Finns fräscha nya idéer eller förslag??
antos skrev:Snyggt! Jag körde själv med Hokers sajdpajps på förra bilen. Den e nu såld och ny införskaffad en -70:a. Har någon köpt några nya eller utvecklad några egna dämpare till dessa. Hookers egna är ju inte särskilt bra. Vi hade en tråd för några år sedan då detta diskuterades, själv hade jag en egen dämpare som funkade ok, men inte på hela varvtalsregistret så det blev väldigt jobbit att åka långt. Finns fräscha nya idéer eller förslag??
Tack.Jag köpte dessa låter en hel del om dom 21046HKR
4" Sidetube Slip–In Mufflers
Maximum Flow 4" Sidetube Slip–In Muffler; These high performance mufflers produce an average of 23% more power than open headers
Vet en som skall sälja ett par om du är intreserad,han vill åka lite tystare därav säljer han dom...
Den används enbart för crusing för tillfället. Rätt behagligt faktiskt.
Men angående mufflers så har jag ju samma som dina, men med lågkompressionsmotorer (8,5.1) så är det inte vidare värst högljutt precis. Mer åt Cadillackglidarhållet
antos skrev:Snyggt! Jag körde själv med Hokers sajdpajps på förra bilen. Den e nu såld och ny införskaffad en -70:a. Har någon köpt några nya eller utvecklad några egna dämpare till dessa. Hookers egna är ju inte särskilt bra. Vi hade en tråd för några år sedan då detta diskuterades, själv hade jag en egen dämpare som funkade ok, men inte på hela varvtalsregistret så det blev väldigt jobbit att åka långt. Finns fräscha nya idéer eller förslag??
Tack.Jag köpte dessa låter en hel del om dom 21046HKR
4" Sidetube Slip–In Mufflers
Maximum Flow 4" Sidetube Slip–In Muffler; These high performance mufflers produce an average of 23% more power than open headers
Vet en som skall sälja ett par om du är intreserad,han vill åka lite tystare därav säljer han dom...
m.v.h henke
jag är intreserad om det inte är för sent?
mvh joel
ej sänkt, o just nu sitter där 225-65-15 goodyear eagle f1, o de är för smått men ja har en känsla av att de inte håller veckan ut : ) vet du hur långa bultarna till din bakfjäder är?