Här kan ni skriva in olika evenemang som ni känner till, söka andra som ska till samma träff osv. Bilder som är tagna på CCS-träffar bör finnas under resp. distriktssida. Tag kontakt med någon av distrikets kontaktpersoner som hjälper till med publiceringen.
hur kan man åka från Boden te Kinnekulle... hmmm
Själv for jag från Bålsta te Boden för att skotra... vart 88 mil på skoter över påsk... mye roligare än att åka runt runt i regnväta med Vetten...
Sandberg skrev:Hittade bara en C3 på bilderna är det mobbing från fotografen eller är dom alla kvar i garagen?
Heder till den röda 72'an.
Inte omöjligt att det finns fler bilder i arkivet, blev totalt 780 bilder från den dagen men jag gallrade ut ett gäng som jag tyckte var bra att publicera.
Du får ursäkta min okunnighet, är inte så hemma på det här märket - men vilken av bilderna visar en C3a? Säg till så ska jag leta i bildarkivet vad jag hittar
Foppa skrev:hur kan man åka från Boden te Kinnekulle... hmmm
Själv for jag från Bålsta te Boden för att skotra... vart 88 mil på skoter över påsk... mye roligare än att åka runt runt i regnväta med Vetten...
Inte så farligt som det låter egentligen . Kört från Boden till Jönköping (för att besöka Elmiamässan) och sedan vidare till Göteborg för att vara här ett par dagar i väntan på torsdag då det blir racinglicenskurs på Mantorp. Åkte med Christian upp till Kinnekulle i måndags för att fördriva tiden med lite fotande
Sandberg skrev:Hittade bara en C3 på bilderna är det mobbing från fotografen eller är dom alla kvar i garagen?
Heder till den röda 72'an.
Inte omöjligt att det finns fler bilder i arkivet, blev totalt 780 bilder från den dagen men jag gallrade ut ett gäng som jag tyckte var bra att publicera.
Du får ursäkta min okunnighet, är inte så hemma på det här märket - men vilken av bilderna visar en C3a? Säg till så ska jag leta i bildarkivet vad jag hittar