Hej. Jag skall ställa in min vette nu men jag undrar hur Ni brukar göra. Jag har köpt en underhållsladdare på vette.se så batteriet är inga problem men brukar ni ställa upp bilen på pallbockar eller hur brukar Ni göra??? Jag undrar även hur man skall göra om radion kräver kod när jag sen tar ut bilen till våren igen.
Tacksam för svar Mvh Björn
Vinterförvaring
Jag tror formeln för vinterförvaring är x1/x2-m3(y2x3,14)+19.
Vilket torde betyda fäll ner cabben (om sådan finnes) och ställ ut bilen i närmsta snödriva.
Nu får vi se om ...e kommer ut ur busken!
/Lars/
Vilket torde betyda fäll ner cabben (om sådan finnes) och ställ ut bilen i närmsta snödriva.
Nu får vi se om ...e kommer ut ur busken!

/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Öhhhh.... ja jag var mycket sjuk under skoltiden så det är möjligt Max.
Jag och en mycket trevlig ung man har tidigare debatterat just ämnet vinterförvaring och vi hade olika uppfattning. Dock har ...e läst betydligt mer matte än de flesta här och möjligen mycket annat också så kompetens saknas inte.
Hoppas jag inte sabbat tråden - har tyvärr lite svårt att tygla min sjuka humor ibland.
Jag och en mycket trevlig ung man har tidigare debatterat just ämnet vinterförvaring och vi hade olika uppfattning. Dock har ...e läst betydligt mer matte än de flesta här och möjligen mycket annat också så kompetens saknas inte.
Hoppas jag inte sabbat tråden - har tyvärr lite svårt att tygla min sjuka humor ibland.

"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Inga pallbockar behövs
Behövs inga pallbockar, men det kan vara bra att trycka i ca 1 kg luft extra i varje däck. På det viset hindrar du att de kan bli ovala.