Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Tack för din input, men de är bara för USA modellerna.
EU modellen sänder på helt annan frekvens och dessa har man tyvärr slutat tillverka, varför man har de vet nog bara gudarna
Jo tack, har hör liknade för andra företag gällande reservdelar...men detta är inget KRAV, de är bara rekommendationer.
Vilket bevisligen har tagit av GM att inte ha dessa under 20år, produkten tillverkas helt enkelt inte längre (enl. general agenten), punkt slut från GM
Men tack i alla fall för ditt inlägg
Har varit i kontakt med dem, samma svar som alla andra "tillverkas inte längre..."
Vet inte om de är olkia frekvenser under samma artikel, vet bara att Jag har 433,92MHz och US 315MHz.
Kolla Manufacturer's Notes på din länk...
Tack för input i alla fall
Tack för din input...jo, har kollat med dessa och en uppsjö andra.
De verkar tyvärr va dött lopp...vet inte om det finns möjlighet att programmera om en US modell till EU.
Allt beror ju på om det är annat en radio frekvensen som är olika mellan dessa.
Kolla med Jonnys bil&plåt dom köpte upp något lager av GM/Klintberg för några år sen om jag minns rätt dom kanske har.
Adress;
Johnnys bil & plåt
Johannes väg 13
370 43 Sturkö
Tack för ditt tips, ringde och Jonny skulle kolla...men var tveksam om han hade någon kvar
Som alla andra refererande han till att dessa inte tillverkades längre.
Men dom hade i alla fall en möjlighet att kolla min (signal från Key FOB) och göra lite mindre trouble shooting