Det är 255:or.
Peter
Det är 255:or.
Njae, tycker färgen var blek och tråkig. Fanns också lite småsprickor och lite andra defekter.Jerka skrev:Det där blir bra , men var inte din bil ganska fin i lacken ?
/ Jerka
Jag beställde låda, turbin och lite andra småprylar och flög hem detta mha Jetcarrier och då landade priset på exakt 11:-/$. Då fick jag lådan hem till dörren. Blev lite strul när Summit levererade lådan i Florida så den kom en vecka senare annars hade allt varit hemma på lite drygt en vecka efter beställning.popnit skrev:Najs! vad kostar det att skicka en låda från staterna?
Ja, men den är dammigRicky skrev:Här lyser minsann flitens lampa.
Men, det är ju därför vi har dessa gamla bilar, eller? Det blir kanske inte alltid så bra men det är en bra terapi att få arbeta lite handgripligt ute i garaget på kvällarnamagnum skrev:Hejs
Har man inte jobb så skaffar man sig.. Fortfarande:
Ja, detta är ett Elbow men jag har som vanligt gjort ett eget i aluminiumplåt och det är lite högre. Nej, nu är det dags att gå ut i garaget och damma lite tillmagnum skrev:Hejs
Elbow är det något sånt här: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/imag ... -qsjYjVwRw
Jag har ju också ställt till en massa jobb för mej själv som inte heller var absolut nödvändigt
Folk skaffar en C6:a för att slippa mecka med något det är ju helt riktigt det som är kul
Det där såg intressant ut!peter.holm skrev:Jag har ju ingen luftrenare i konventionell mening, min setup ser ut så här: (blandade snuskbilder...)
Vet inte riktigt hur det ser ut på huven men är det inte bra att ha det öppet för att bli av med värme?Ricky skrev:Aha, då har du alltså ingen användning för scoopet på L88 huven utan ville bara ha en högre huv..
Tänker du lägga igen luftintaget i bakkant på den nya huven då?