Idag fick jag igenom bilen med blanka papper hos bilprovningen
En stor lättnad att äntligen veta att jag kan köra 2 år innan nästa prövning...
Inte så roligt att köra 2 mil i spöregn men, det var inget att välja på.
En snubbe var lite sur och bitter och klagade högljutt på sidepipesen. Han som gjorde besiktningen var dock trevlig!
Smuggler skrev:Idag fick jag igenom bilen med blanka papper hos bilprovningen
En stor lättnad att äntligen veta att jag kan köra 2 år innan nästa prövning...
Inte så roligt att köra 2 mil i spöregn men, det var inget att välja på.
En snubbe var lite sur och bitter och klagade högljutt på sidepipesen. Han som gjorde besiktningen var dock trevlig!
Hur man i huvud taget kan fundera på att klaga på din bil är ett mysterium. Grattis till godkännandet, hoppas du får många bra mil i sommar nu
Det märkliga var att jag registreringsbesiktade dagen före och då sades inte ett knyst om några sidepipes. Han hade väl en dålig dag och tog ut ilskan på min bil. Det kan jag bjuda på...
Mycket bra bemötande i övrigt!
Stort Grattis Daniel!! Snyggt jobbat! Ut å njut och hoppas att denna sommar bjuder på bra Corvetteväder. Hoppas att få se din bil i verkligheten.
Bästa Corvettehälsningar
Svempa
Corvette Coupe 69 (-82-87)
Corvette Coupe 69 (-96-99)
Corvette Coupe 68 327/300(-00-11)
Corvette Coupe 68 427/390(-11-13)
Corvette Coupe 70 454/390(-09-14)
Corvette Coupe 65 327/300(-10->)
Corvette Cab 69 (-14->) http://www.c3-restorer.se
Mr SIXPACK skrev:Stort Grattis Daniel!! Snyggt jobbat! Ut å njut och hoppas att denna sommar bjuder på bra Corvetteväder. Hoppas att få se din bil i verkligheten.
Bästa Corvettehälsningar
Den gick ju igenom utan anmärkning och den som klagade var inte ens han som utförde besiktningen... jag blev trevligt bemött i övrigt!
Kul att du gillar renoveringen, det återstår ju lite än men det tar jag till vintern.